Guilty pleasures הדברים המבישים שאוהבים בסתר





תל אביב וורודה בתקופה הזו וכל הוורוד והצבעוני הזה בחוץ עושה אותי רומנטית.
נזהרת במילותיי, כי אני לא בן אדם של וורודים ולא חדי קרן, אבל כאדם ויזואלי מאוד אני אוהבת דיוק, סימטריה וצבעים. ואת הוורוד הזה בחוץ, מסתבר.





עוד וורודים מצאתי באינסטגרם המעולה של Solange, שהוא מעורר השראה ולא מפוצץ בתמונות שלה בבגדי מותגים (דבר שמתחיל ממש להמאס ובעיניי הורס פרופילים איכותיים) 








נכנעתי לצבע.








מצבע וורוד האסור(בעיניי) גלשתי במחשבותיי לנושא של תענוגות מבישים.
לכולנו יש והם מעניינים מאוד!


לאחר תשאול קטן בקרב חברותיי, ה"גילטיז" שלנו מורכבים ממלא דברים הגיוניים - אוכל מקופסאות שימורים (בסתר כמובן), צפייה בתכניות ריאליטי טראשיות במיוחד, קריאת אתרי רכילות, הערצת הרכבים משנים עברו, סטוקינג אינסטגרמי אובססיבי אחר אנשים שאף פעם לא יהיה לנו קשר אליהם/איתם, ביקור בכנסיות או בבתי הקברות ולא לצורך הדלקת נר לקדוש או הנחת אבן למת. 


שמעתי גם דברים הגיוניים פחות -  להאזין למוזיקת מעליות ולדקלם טקסט מפרסומת, למעוך ממתקי "חלביצה" בסופר, לשבור את הנוצות בשמיכת הפוך.
בעיניי, כל ההרגלים האלה מרתקים. ותמיד מעניין אותי איך פרויד היה מפרש את המקרים האלה.

הגילטי הנוסף שלי לאחרונה הוא לנסות ללבוש דברים שלאו דווקא הולמים את גזרתי החדשה והמעוגלת. 
ומה לעשות שדווקא בתקופה כזו של חיי, אני נתקלת בפריטים מעוררי חשק? 
כזו הייתה שמלת רשת מגניבה מאוד בצבע תכלת מבוטיק Noemi בבזל, ת"א. 


















אותה שילבתי עם שרשרת אתנית מאותו הבוטיק וכך הוצאתי את הגילטי פלז'ר החדש שלי החוצה.
עוד תענוג מביש חדש שלי הוא לשרוף דקות צפייה ארוכות בסרטונים של בלוגריות ביוטי, בידיעה ברורה ששום דבר ממה שהן עושות שם, לא איישם על עצמי. 


אז קצת לפני יום העצמאות, תנו לעצמכם דרור ותתענגו על הדברים המבישים שעושים לכם נעים!
חג שמח :)



Comments

Polka Dot said…
חג שמח מלא בצבעים ורודים ופסטליים יפים!

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין