PIOO PIOO


לפני שנה וחצי, כשחברתי פרצה לביתי וציוותה עלי לגגל  PIOO PIOO לא ממש הבנתי מה היא רוצה.
אחרי שראיתי במה מדובר, שמתי לב שלעיתים אני חולמת על פפיונים.

מותג "PIOO PIOO" פרץ לתודעתינו בשנת 2008 עם קולקציית קיץ מסקרנת - גזרות נשיות בפריטים צבעוניים בתוספת אפליקציות של דמויות מאגדות.

הקולקצייה השניה הצדיקה את ציפיותיי - אותם הצבעים הססגוניים, הגזרות המחמיאות, קישוטי ריקמה ודמויות עליזות גורמות לתחושת ילדות נעימה.

לאחר הקולקצייה השניה התחלתי לחלום ברבורים.

מי עומד מאחורי המותג הצעיר והמצליח הזה?
"נעים מאוד, מור"  - הציגה את עצמה המעצבת שחיוכה הענק הסתיר לי אפילו את שני החתולים הפרסיים : נמש וצמר.
מור היא PIOO PIOO, היא האחראית לברבור והאיילה, לצבעוניות, פרחים וגזרות מושלמות של השמלות,


היא זו, שדואגת להשאיר את לקוחותיה עם תחושת נוסטלגיה נעימה שמזכירה גן שעשועים ענק מלא בצעצועים, הרגשה של נחמה, תחושת התרפקות על העבר המתוק במציאות הלא קלה שלנו.
מור סיימה לימודי עיצוב אופנה בשנקר לפני שנתיים, מסלול לימודים מאתגר בהחלט.

"מה היה פרויקט הגמר שלך?"
"עשיתי חמש מערכות לבוש בהשראת הסרט "תקוות גדולות" של צ'ארלס דיקנס. אני מאוד אוהבת סרטים מסוג זה, 
"זהר בדשא" זה הסרט האהוב עלי."

"תגידי, מה זה PIOO PIOO ?"
מור שוב מחייכת  - "מאוד קשה לבחור שם למותג. עיינתי בספרים, אינטרנט, שברתי את הראש. יום אחד ישבתי שקועה במחשבה על השם והדבר היחיד שחשבתי  באותו הרגע זה אקדח צעצוע שצמוד לי לרקה - PIOO PIOO , כמו במשחק ילדים."

"לא פחדת לפתוח עסק מייד בתום הלימודים? זו השקעה מטורפת , מאיפה האומץ?"
"לא פחדתי. ידעתי שלא אהיה מסוגלת להיות שכירה, כי כשאת עובדת אצל מישהו, את לא יכולה לבטא את עצמך עד הסוף וזה הדבר שחשוב לי מאוד.
תמיד חלמתי לעצב שמלות לפי טעמי, פריטים רומנטיים ונשיים, כאלה שאני מתחברת אליהם. אם הייתי שכירה, אני חושבת שלא הייתי יכולה לתת את האמירה שלי.
ידעתי שזה הימור כשהצגנו את הקולקציה הראשונה, כיוון שהסגנון הוא לא שגרתי, מאוד בולט, לא לביישניות."
וההימור הצליח.

"מאיפה ההשראה?" אני מנסה להבין איך יוצרים קולקציה כה מוצלחת, שזוכה להד תקשורתי בזמן קצר מאוד- כתבות רבות על המותג באינטרנט, במגזיני אופנה, ונלבשת על ידי ה - "it girl's" שלנו, כמו אפרת גוש, יובל שרף, אילנה ברקוביץ, אמילי קרפל, נטע גרטי ועוד רבות ומבינות.

"הקולקציה הראשונה הייתה בהשראת יום הולדת והקולקציה השניה הייתה בהשראת הסרט "צ'יטי צ'יטי בנג בנג".
מור ממשיכה את הקו העליז ההומוריסטי והקסום, היא משאירה אותנו בעולם פנטזיות והרפתקאות, יחד עם זאת דואגת שניראה מתוחכמות וסקסיות.
היא מעידה על עצמה כפרפקציוניסטית. נושמת את העבודה, חיה את עולם האופנה ומאוד נהנית מזה.
"יש גזרה שעבדתי עליה שלושה חודשים, חשוב לי שהשמלה שלי "תשב" מושלם על הלקוחה, שתבליט את היתרונות ותתשטש את  החסרונות, אני מקבלת הרגשת סיפוק אדיר כשהלקוחה שלי מרוצה ומחוייכת בשמלה שעיצבתי."





"לקוחת  PIOO PIOO היא אשה שמעריכה אומנות ואופנה, בטוחה בעצמה, לא נחבאת אל הכלים, אחת שחשוב לה לבלוט"

אני סורקת בעיניי את החלל בו אנו יושבות - רהיטי רטרו, אוסף בובות מדליקות, ווילון פרחים עם אפליקציות ברבורים , נמש שמנסה להכיר אותי מקרוב וצמר הנסיך שיושב מולי. האמירה של מור מורגשת בכל מקום.

"אני אוהבת כשהלקוחות באות לכאן, זה מאפשר לי להכיר אותן טוב יותר" - היא אומרת ושוב מחייכת..

הסטודיו של מור נמצא ברחוב פינסקר 5 , ת"א, טלפון לתיאום  054.4773542
את PIOO PIOO  אפשר למצוא גם בחנויות "קפה ביזאר", "עלמה", "בנקר", "רזילי" ו"לימקה". 
ממור יצאתי בהרגשת נחת וידיעה שהעתיד של האופנה הישראלית נמצא בידיים יצירתיות.

Comments

אהההה השמלה הצהובה עם הפפיון מהממת!!
Anonymous said…
מעולם לא שמעתי את השם,אבל WOW!זה מדהים!
מאיה מאירי said…
מאמי זה מהמם
אני רוצה גם שמלה אחת כזו
מה המחירים?!?!
אילו איכויות! מפתיע מאוד שזה בידי מעצבת ישראלית צעירה, ועוד עבודת יד. עכשיו רק צריך לקוות שזה לא יקר במיוחד כמו שזה נראה :)
Anonymous said…
איזה חוצפה להציג את הקולקציה הזו, קולקציה מספר 2, כעבודה אישית של מור ולא להזכיר אפילו במילה את קארין. אפילו אם אתן בסכסוך, קרדיט על יצירה זה א'-ב', ומור לא עיצבה את הקולקציה הזו לבד. היתה לה שותפה, קוראים לה קארין דרסה, והיא היתה הרוח האמיתית מאחורי הדגמים
היי,
שמעתי על קארין, שמעתי על הכשרון האדיר שלה.
בתקופה, בה נכתב הפוסט חיפשתי את מי שאחראי על המותג, הגעתי למור. אלה היו דבריה ולכן זה מה שנכנס לפוסט.

שוב, אם יש לך קשר עם קארין, אשמח להכירה ולראות את העיצובים שלה.

Popular posts from this blog

מכבסת ותולה

ריבוזום, פופסיק ומה ביניהם

פורים 2010