האביב הנצחי

12:49 PM

גם לך נדמה שהאביב הזה נמשך נצח? 
מבחינתי שישאר כך גם לעוד שלוש שנים. הכל פורח וגם אם האלרגיה שלי משתוללת,  ריחות הפריחה, הדפסי פרחים, צבעי האביב שצצים בחנויות הבגדים עושים לי נעים באף ובעין, כך שאני מוכנה לספוג את זה.

לגבי הדפסי פרחים - החצאיות הנפוחות האלה של  Christian Dior מקולקציית
 ready to wear spring 2013
 גורמות לי לחלומות נעימים זה כמה זמן, ונדמה שלא ארגע עד שלא אמצא אחת כזו במחיר "נגיש" 
(שכר הדירה שלי לשלושה חושדים) באי ביי.



ההשראה ככל הנראה הגיעה מגרייס קלי בשמלתה של המעצבת  
Edith Head

מפרחי האביב, לריחות - כבר כמעט עשור שאני משתמשת בבושם אחד קבוע - Ralph מאת Ralph Lauren.

הבושם בעל ריח אביבי ורענן, אני מוצאת אותו גם מאוד חושני. כל הכבוד ותודה למר לורן.
אין להשיג את הנ"ל בארץ, מלבד הדיוטי פרי או דרך אתר האינטרנט call perfume, בו ניתן לרכוש בשמים במחיר מעט זול יותר מהחנויות ובעיקר בשמים שלא נמכרים בארצינו. האתר מאוד נוח לשימוש והשירות טוב מאוד. ממליצה.

עוד הפתעה נעימה עם ריחות האביב חיכתה לי בתוך קופסא מהודרת (שתשמש אותי לאיחסון של משהו בקרב מאוד) של "גלאם גורו", כללה בתוכה כמה דוגמיות של מוצרי יופי וטיפוח:  


*את הסקריה אני מעלה כשבועיים לאחר קבלת הקופסא (לקח לי קצת זמן להתנסות בדברים). הדיווח:

ברונזר של חברת GAYA COSMETICS  - היה כהה מידי לגוון העור שלי, לכן מרחתי אותו כצללית על העפעפיים. נחמד מאוד.קצת דיסקו. מה שכן, נשאר לאורך זמן על העור, שזה נחמד למי שתהאב את הגוון ואת הקטע הזוהר. 
מגבוני טישו של קליניקס - מגבונים זה מוצר חובה, (במיוחד לאלרגיים בתקופת הפריחה) לכן חיבקתי אותם באהבה וגמרתי את החבילה תוך יומיים. 
שמן טיפולי לשיער  MOROCCANOIL, שאודותיו שמעתי די מזמן, ורק עכשיו יצא לי להתנסות בו - ממליצה בחום, הוא בהחלט מחייה את השיער וגורם לו להראות בריא ומטופח. 
מסיכה טיפולית של חברת  ELIN BIANCO , שהייתה גם דוגמית ולכן הספיקה לי לפעם אחת בלבד (בגלל ששערי ארוך הוא) כך שאני לא ממש יכולה להגיד האם היא עשתה משהו לשיער.
לק ORLY המוכר והטוב, הנמרח בקלות ונשאר לאורך זמן.
פילינג גרגרי הדרים של חברת LANCASTER שהפיץ ריח נעים, אבל בכנות - לא השתמשתי בו כיוון שאני משתמשת רק בתכשירים המומלצים על ידי רופא העור שלי. מה שכן, חברתי שמחה לקבל אותו ודיווחה שהוא מעולה ואחרי שהיא תסיים את השפופרת, היא לא תהסס לקנות את המוצר למרות מחירו היחסית גבוה.
מוצר נוסף מאת LANCASTER הוא מייקאפ שאמור להיות עמיד ולהקנות מראה קורן לעור. לצערי גם בו לא השתמשתי עקב אותה סיבה ולא הצלחתי להעביר אותו לאותה חברה להתנסות כי פשוט הגוון של המייקאפ לא התאים לגוון העור שלה.

בגדול כייף לקבל קופסא כזו, להתנסות במוצרים החדשים שהשוק מציע, רק אם המוצרים מתאימים לגוון העור של אותה המקבלת.

לא אסיים בלי להגיד מזל טוב למארק ג'ייקובס שחגג לפני יומיים חמישים



ויש עוד כמה דברים נחמדים מאוד לאביב, אבל זה בפוסט הבא,
בינתיים שיהיה חג חמישי שמח וסופ"ש נוצץ!


You Might Also Like

0 коммент.