נעל עולם (2) - פוסט לנשים (המגרה את בלוטות הריר)

5:06 PM

הפוסט הזה נכתב בצער.

תוך כדי אכילת לב.

עם הערכה גדולה ליצירתיות של המעצב (עליו מאוחר יותר, קודם היצירה)




אמנם אני לא צועדת על עקבים גבוהים ודקים כמו אלה ביום-יום, אבל אם הייתי כוכבת הוליווד, 
(גם אם כוכבת סוג ג') בטח הייתי פוסעת על שטיחון הכניסה לבית של כוכב סוג ג' אחר עם הנעליים של:תזכרו את השם - ניקולאס קירקווד (Nicholas Kirkwood ).
המעצב - 
כמו שהזכרתי ניקולאס, נולד ב1980 בגרמניה.

כוכב עולה בשמי תעשיית האופנה בכלל ועיצוב נעליים בפרט.
סיים בהצלחה בCentral Saint Martins.
כיום הוא בעל מותג הנושא את שמו ואומרים שבקרוב יהווה תחרות גדולה למעצבי נעליים אגדיים כמו   Christian Louboutin,  Roger Vivier ,Jimmy Choo,Manolo Blahnik.
בעבר עיצב נעליים לתצוגות אופנה עבור מעצבים  כמו Ghost,  Erdem, Rodart ,John Rocha,  Alexander McQueen . חלם על קולקצייה משלו, חסך כסף, זכה בכמה תחרויות.

מר קירקווד זוכה לתשבוחות מצד מבקרי אופנה ותקשורת. אצלי הוא זוכה בעיקר לריר על המקלדת (שזה גם סוג של תשבוחת).
מאחלת לו בהצלחה גדולה ולעצמי זוג נעליים מהקולקצייה הנהדרת הזו.

כמובן, יש גם נעליים לנשים שלא חובבות עקבים גבוהים 
וזה האתר, בו תוכלו לרכוש את הנעליים בעיצובו של ניקולאס 

* אני נועלת את הנעליים שלי שנדמה שחיים נצח ויוצאת לחום התל-אביבי.
סופ"ש מעולה שיהיה!

You Might Also Like

0 коммент.