בגדי ים 2011

1:15 AM

הימים הופכים חמים יותר ויותר והמחשבה על רביצה בים לא עוזבת אותי (בעיקר כשאני במשרד).
יצאתי לבדוק מה קורה בשוק המקומי בגזרת בגדי הים במותגים העיקריים -

אתחיל עם פלפל האגדי, שתמיד יזכיר לי את נעוריי ואת הגזרה שלא תחזור.
(שמישהו יסביר לי למה בהפקה החליטו לצלם את הדוגמנית עם מגפי גומי?!)


 Vans 249 ש"ח. בגי ים שלם תמיד נראה טוב (ומסתיר את המיותר).
 Cobra 339 ש"ח

 עוד דגם נהדר של Cobra , 499 ש"ח
 H&M  - חלק עליון 129 ש"ח תחתון 79.90 ש"ח.
דווקא אהבתי את שילוב הצבעים של בורדו וטורקיז וכן, אתם לא טועים, יש שם ריצ'רצ' בצד, הישמרו.

 דגם נוסף שתוכלו למצוא ברשת H&M , חלק עליון 79 ש"ח, תחתון 129 ש"ח
ML 299.90 "מתאים לי"

 Lea 499 ש"ח
אינטימה, חזייה 159.90 תחתון 99 ש"ח

אפרודיטה 499 ש"ח


אמור ארמנו 1299 ש"ח. קצת יקר, אבל כמו שאמא שלי אומרת - על איכות משלמים ונהנים.

רוצה להציג בפינכם את המותג של גל אנג'ל
- Ugly Dukling

מעצבת גדי ים והלבשה תחתונה שמציגה דגמים מדליקים וקצת שונים ממה שהכרנו. את שאר הקולקציה תוכלו לראות ולקנות בארוע "דרס קוד" שיתקיים מחר וביום שבת במתחם קסטיאל, ת"א.

לסיכום - 
כפי שניתן לראות, לא חל מהפך של ממש בגזרת בגדי ים השנה, הרוב מאוד צבעוני, עם קשירה בחלק העליון והתחתון, מה שכן, שמתי לב שהשנה אין יותר מידי חזיות "משולשים".
מאוד חשוב לשים לב לבד של בגד הים, בחרו בדים שמתייבשים מהר ולא מתלכלכים מקרם שיזוף או מקדם הגנה, שהצבע נראה אותו הדבר גם כשהבד רטוב וגם כשיבש.

קיץ נהדר שיהיה לכן!

You Might Also Like

0 коммент.