מה בראשך

1:59 PM

אבל קודם צילום ששבה אותי
עכשיו לכותרת: 
קארל לגרפלד(Karl Lagerfeld) צילם הפקת אופנה של אקססוריז לשיער למייסון מישל (Maison Michel ), לצורך ההפקה גויסו דוגמניות צמרת של העידן הנוכחי.
תראו איזה יופי -
הכי עושה חשק לשים משהו על הראש!

המשך שבוע נעים!

You Might Also Like

12 коммент.

  1. התמונה הראשונה---so sweet!!!!!

    ReplyDelete
  2. רווח בשיניים זה סקסי?

    ReplyDelete
  3. תמונות מהממות! פשוט אין על קארל :)))

    רנה

    ReplyDelete
  4. כמה יופי

    ReplyDelete
  5. התמונה האחרונה עם האוזניים השחורות הזכירה לי שכשהייתי בהונג קונג לפני חודש וחצי, עליתי להר מאוד גבוה והיה שם קפוא. חיפשתי לקנות משהו שיציל את הראש והאוזניים - מחמם כלשהו יהיה אשר יהיה. מצאתי אותו בדמות כובע עם קרניים ופרצוף של אייל או משהו דומה. הוא שימש אותי שם כהלכה, ועכשיו הוא שוכב בארון ומחכה שאני אעשה איתו משהו. נראה לי קצת מגוחך להשתמש בו כאן, אולי רק בפורים :)

    שרונה
    Photo.Fashion.Passion

    ReplyDelete
  6. יוליה, אני בהיתי בה בערך חצי שעה.
    אביטל, השבתי לך בעמוד של הבלוג (ושחכתי להוסיף - טופ-טורופ!)
    רנה - צודקת!
    standing - מקווה שתנצלי את זה בטיול ברומה :)
    לאנונימי - הן יפות עד כאב.
    שרונה - מתה לראות איך זה נראה עלייך!

    ReplyDelete
  7. beautiful ladies!! and love the picture with the lamb so precious!
    xoxo

    http://www.leatherlaceblog.com/
    http://www.leatherlaceblog.com/

    ReplyDelete
  8. באמת את רוצה לראות?
    הנה, קחי לינק: לא לצחוק בבקשה.

    http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs617.ash2/156932_481104171682_715236682_5786449_8350050_n.jpg

    אי אפשר להשוות בכלל לשיק וליופי של התמונות שכאן, אבל זה עדיין הזכיר לי את זה טיפה.

    שרונה
    Photo.Fashion.Passion

    ReplyDelete
  9. Leather and Lace - Welcome,
    You have a great blog!

    ReplyDelete
  10. שרונה, זה מתוק ביותר! :)

    ReplyDelete