ואם מזמינים אותך לארוע

12:53 AM

אם מזמינים אותך לארוע חשוב, כמו נניח פרסי גלובוס הזהב, אז עדיף שתראי כך - 


אוליביה וויילד (Olivia Wilde) ב- Marchesa .


 
את יכולה לבחור גם משהו פחות נפוח


אלה שתי הפייבוריטיות שלי מאותו ארוע חשוב.

אהובת ליבי נטלי פורטמן, שכנראה מאסה בשמלות בלט קצרות ושחור טראגי שנאלצה ללבוש בצילומי הסרט "הברבור השחור" , החליטה להתעטף במשהו מאוד רומנטי וארוך. וכך זה נראה -
היו גם מראות רכים פחות, כמו למשל זה, של טילדה סווינטון - 

אבל היא תמיד הייתה אשה עם אמירה לא שגרתית משהו.

ואני בינתיים מחכה שיציעו לי לשחק באיזה סרט איכותי כדי לחוש את השטיח האדום מתחת לנעלי עקב מדהימות שאזמין מקריסטיאון לובוטין.


שבוע גלאמי שיהיה לכולם!

You Might Also Like

3 коммент.

  1. מכל השמלות בהחלט לא הייתי מתנגדת לשמלה השניה האפרסקית, מינימליסטי אבל מאוד שיקי!

    ReplyDelete
  2. אחחח אני אוהבת גלאם. חבל שבארץ זה יכול לעבוד רק בחתונה של אדם קרוב או משהו בסגנון (וגם אז יש את ההתלבטות של - "להשקיע כל כך הרבה כסף בפריט שאני אלבש רק פעם אחת בחיי? או לא להשקיע?").

    שרונה
    photo.fashion.passion

    ReplyDelete
  3. אוליביה ווילד היא אחד הדברים הכי יפים שראיתי.

    ReplyDelete