יופיה של אסיה

5:46 PM

הפוסט הזה לא על אסיה השכנה הפולנייה שלי, אלא על רזי יופיין של הנשים האסיאתיות.
לפני כמה ימים ראיתי סרט יפני מדהים - "My rainy days", העלילה מספרת על נערה בת 17 וחברותיה, שבין הלימודים עוסקות במפגשים עם גברים עבור תשלום כדי להרשות לעצמן לרכוש מותגים ולצאת למועדונים יוקרתיים.
לא אספר על כל הסרט, פשוט אמליץ עליו בחום (גבוה).
סיבה נוספת לראות את הסרט - האאוטפיטים של הדמויות.

טריילר בבקשה -

השחקניות בסרט כאמור טינאייג'ריות מהממות, עם פני בובות פורצלן, שיער מטופח וגזרה מעוררת קנאה.
מצד שני, אם יתארו לכם אשה בעלת מבנה פנים עגולות ועיניים קטנטנות מלוכסנות, לא תצליחו לדמיין אשה נאה.

יצאתי לדרך בגלישה על אתרים אסיאתיים שקשורים ליופי ואופנה כדי לגלות את הסוד. האמת היא שגיליתי לא מעט -
הן לא באמת יפות עד כאב, הן פשוט יודעות להתאפר נכון!

שימו לב לכמות שלבי איפור (מציגה רק את העיקריים, באתר יש הרבה יותר)

















וכמובן לפני ואחרי -














מסתבר שנושא האיפור עבור נשים אסיאתיות זה לא עניין של מה בכך, מצאתי תכנית ריאליטי, בה נשים מתחרות על יכולת האיפור -







עבודה לא קלה נעשית שם בדרך ליופי, אצלי זה מעורר הערצה בצורה מסוימת,
אצלי זה מסתכם במייק אפ, סומק ומסקרה. אם אני רוצה להפיץ, אז יש תוספת של אייליינר או צללית.
תגידו, מה איתכן בנושא זה? כמה זמן לקוח לכן להתאפר? האם אתן מתאפרות כל יום?
יש לכן טיפים?
אשמח לשמוע.

גמר חתימה טובה!





You Might Also Like

18 коммент.

  1. וואו, זה מטורף לחלוטין. הן הופכות את עצמן לדמויות מנגה- כל שלבי האיפור האלה מקבילים (פחות או יותר) לעבודה של אנימטור.
    עוד לא החלטתי אם זה מדהים או מטריד, אבל זה בטוח מרתק (מבחינה פקאצתית ואנתרופולוגית גם יחד).

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. חתיכת תחקיר עשית, מפה ישר לפינת אופנה בעובדה של אילנה דיין

    ReplyDelete
  4. האמת, תחקיר מעולה! את חייבת להודות שגם בלי האיפור, יש להן עור פנים חלק ותווים בובתיים - העיפרון והשפתון רק מדגישים את העסק. ואם כבר שאלת על איפו, השילוש הקדוש שלי הוא: קונסילר - מסקרה-סומק קרם בצבע אפרסק. אם אני מורחת אודם או איילינר, בדרך כלל כולם מהללים וממליצים להתאפר יותר, אבל אני מאמינה שאיפור "רציני" הוא נחלתו של הערב בלבד. נשיקות!

    ReplyDelete
  5. וואו, זה נראה ממש הבדל של שמיים וארץ! אבל תכל'ס יש להן מלכתחילה תויי פנים בובתיים - הן פשוט מדגישות אותם בצורה חכמה. אני אישית לא כזאת חובבת איפור גדולה ומסכימה עם מה שפלורה כתבה, לגבי האיפור לערב.

    ReplyDelete
  6. וואו, זה ממש מדהים כמה שונות הן נראות עם ובלי האיפור! הריסים המלאכותיים מוסיפים כל כך הרבה, הולכת לנסות את זה בקרוב :)
    בחלק מהמקרים הן כבר בכלל לא נראות אסייתיות אחרי האיפור...

    ReplyDelete
  7. תקשיבי, זה היסטרי!
    תמיד נראה לי חשוד שהן כאלה מהממות כשזה ידוע שנתוני הפתיחה הם לא מי דיוע מה, נכון שיש להן בפים בובתיים, אבל עדיין. הדרך שבה בעזרת האיפור הן "פותחות" את העין...זו אומנות ☺
    אני רוצה גם ריסים מלאכותיות. בואי ניקנה?!?!

    ReplyDelete
  8. היפניות באמת מתאפרות הרבה והן בכלל מאוד היסטריות בכל הקשור לאיפור העיניים כי כל מה שהן רוצות זה להראות פחות הן. זה קצת עצוב, אבל בהחלט מפליא כמה מיומנויות איפור הן הצליחו לסגל לעצמן. יש להן בחנויות קירות שלמים של ריסים מלאכותיים. אובססיה לאומית ממש.
    את הסרט לקחת באוזן? אני מתה לראות אותו...

    ReplyDelete
  9. היפניות האלה - לא ברור אם זה מוזר להחריד, או יפה להפליא...
    זה נראה כמו בובת פורצלן לפעמים, ומצד אחד מבליט את חוסר החיות והפלסטיקה, ומצד שני לעיתים יכול להיראות כל כך מיני וחיי שזה פשוט מדהים...

    תודה על ההמלצה על הסרט

    ReplyDelete
  10. וואו, ההבדלים בלפני ואחרי...שאפו לבנות! אני חייבת להודות שניסיתי להדביק בבית ריסים מלאכותיים, ללא הצלחה מרובה, אולי זה עניין של תרגול...אנסה שוב :).הצלחת להראות בבירור מה איפור נכון יכול לעשות, מכאן אני ממשיכה לקורס איפור :) נשיקות בובה!

    ReplyDelete
  11. דבר אחרון - זה אחד הפוסטים הטובים והמשעשעים שיצא לי לקרוא מזה זמן רב! נשיקות

    ReplyDelete
  12. מרג'ורי, לא חשבתי על דמויות מנגה, אבל היי! את צודקת!אגב, כל המנגה האלה בעלי פרצופים אירופאים בכלל (או שהם מכוונים לשם).

    אנונימי, האמת היא שכן, די תחקרתי את הנושא (נראה לי אגיש הצעת מחקר על זה. יש לך מנחה?)

    פלורה, אני כמוך בהרגלי האיפור.איפור רציני הוא נחלתו של הפקת בלוגריות בוילה בקיסריה. :)

    ליליה, כמונו כמוך. אבל הן מקצועיות לגמרי העלמות האלה ועל זה מגיע להן תפיחה על הקימונו.

    נועה, מיראלי - מתי אנו נפגשות לרכישת ריסים? לא, כי חייבות לנסות את זה!

    ספ יקריתי, את הרי ראית אותן בלייב! בכלל לא סיפרת לי על החוויות שעברת שם! אני רוצה לשמוע הכל!
    את הסרט ראיתי באיזה אתר רוסי שמאפשר לראות סרטים און ליין (זה עם דיבוב לרוסית, אם את מבינה אשמח להעביר לך לינק).

    היי בריטקס!לדעתי זה מדהים מה שהן עושות.
    וכייף שבאת!

    טושיק (מתה על השם הזה) מוזמנת להצטרף אלינו לרכישה קבוצתית של ריסים מלאכותיים!

    ReplyDelete
  13. טושיק, שוב תודה ענקית על הפרגון!

    ReplyDelete
  14. אני בהחלט מתאפרת כל יום, ואני מניחה שלוקח לי בין 7-10 דקות כל יום (איפור ללא צלליות).

    השינויים הקיצוניים במראה של הבנות האסיתיות, עם ובלי איפור הוא ממש קיצוני.
    איך הן עושות את זה לעזאזאל?!
    זה ממש נראה לא אמיתי.

    שרונה

    ReplyDelete
  15. כתבתי תגובה שלמה והיא נמחקה לי:(
    פוסט מעניין מאוד!
    ראיתי תוכנית בערוץ 8 על בנות שמוכנות לגור בגילאים מאוחרים (30+) עם ההורים רק על מנת לממן פריטי מעצבים (נדמה לי שכינו אותן "טפילות מבוגרות") וכמובן גם בזנות. אגב ראיתי ביוטיוב שיש בנות ששמות גם עדשות של אישונים מוגדלים...

    לגבי איפור כמעט כל יום - סומק, אם לא אני נראית חיוורת ומסקרה או עיפרון אם אני לא מתעצלת...

    ReplyDelete
  16. וואו אני בשוק ממה שהולך שם!!! כאילו נראה לי ממש שווה ללמוד את השיטות איפור שלהם ולשווק בארץ!!! חחח

    ReplyDelete
  17. פוסט הורססססס
    מתים על זה!

    אפשר לינק לאתר עם התמונות של השלבים?

    ReplyDelete
  18. ואוו זה פשוט לא יאומן מה איפור יכול לעשות לבנאדם. היא פשוט כלכך שונה בלי איפור, ממש כאילו היא בנאדם אחר.

    ReplyDelete