צער בעלי חיים, עקרות בית ונעלי עקב

5:19 PM

 הפקת לנג'רי זו היא לצופים אמיצים בלבד, להלן הוראות הצפייה:

בנות, מי מכן לא טובה בלפרגן לגזרה מושלמת-שלא תצפה בפוסט זה.
גברים, מי מכם במשרד ויש אנשים סביבכם - חכו לערב שקט בדירת הרווקים שלכם/כשהאשה תצא מהבית.
חיות מחמד - לא מדובר בחתולים וכלבים אמיתיים, תרגעו.

 בר רפאלי עבור הקולקצייה החדשה של  Passionata


You Might Also Like

4 коммент.

  1. הו, הו..נייס!
    *מפרגנת*
    גם כי היא נראית פה נפלא וגם כי אני אוהבת הפקות בסגנון פין-אפ.

    ReplyDelete
  2. אני מהמפרגנות :)
    פחות התחברתי להפקה עצמה (התמונות עם החיות הזויות משהו), אבל בהחלט התחברתי לכמה דגמים... :)

    ReplyDelete
  3. א. היא אכן מושלמת.
    ב. הנעליים הוורודות אפילו יותר מושלמות ממנה! :)

    ReplyDelete
  4. היי לובה, כייף שיש נשים כמוך!

    סנדי, גם אותך אני אוהבת, ואת יודעת..טוב שלא הכניסו להפקה חיות אמיתיות. נראה לי שהן לא היו עומדות ביום צילומים מפרך.

    Mummy, אני מיררת על כמה וכמה נעליים מההפקה הזו.

    בנות, שיהיה המשך חג שמח!

    ReplyDelete