שוב הניטים כאן?

12:50 AM

כבר הייתי בטוחה שזה לא יקרה, אך לאט לאט הם בכל זאת הצליחו לפרוץ - הניטים.
הם בכל מקום.









ואולי היא אשמה בהכל?

(אליס דלאל Alice Dellal )

You Might Also Like

6 коммент.

  1. כן,כן, זה קרה הניטים חזרו ובגדול באמת נימצאים בכל מקום.
    לדעתי זה יפה בפרופורציות הנכונות(:

    שבוע טוב!
    מוזמנת לבקר.

    ReplyDelete
  2. אם כך, אני הולכת להצטייד בצמיד, חגורה, אקשט את סנדליי ואת שמלתי..

    נפגש ב"סטארסקי"
    :)

    ReplyDelete
  3. די, נגמר לי מניטים
    אפילו בחנויות כמו פוראבר 21 התחילו לשים את הפריטים עם הניטים בקלירנס
    (אני אולי נשמעת נחושה אבל בטוח אני אלבש משהו עם ניטים עוד בסתיו הקרוב)

    ReplyDelete
  4. הם כאן כבר די הרבה זמן.
    אני אוהבת.

    ReplyDelete
  5. תשכחי מזה הניטים מתחפפים..

    ReplyDelete
  6. דנה,
    נראה לי שגם אני אתחדש באיזה פריט ממונט.

    שרה,
    ראיתי שהם כאן, ניסיתי להתעלם אך כפי שאתה רואה - לא הצלחתי.

    קלבה אהובה שלי,
    הייתי רוצה לשכוח, נראה לי שאצטרך בשביל זה הרבה אלכוהול :)

    ReplyDelete