הגבר שלי מתחתן ואני עושה שינויים דרסטיים.

10:15 AM


מארק ג'ייקובס מתחתן!

למתחרה שלי קוראים לורנצו מרטונה.

בשבוע שעבר, בשבוע אופנה בפריז, מסר מארק ג'ייקובס הודעה לתקשורת על כך, שהכל הולך לכיוון החתונה.

"עוד מוקדם לדבר על זה, אבל מערכת היחסים שלנו חזקה מאי פעם, כך שהכל יכול לקרות."

אמר יקירי ואני מסיקה מסקנות והולכת על שינוי.


אחרי שנים של רעמת שיער, שכה אהבתי וטיפחתי, התחשק לי לחדש.

עברה מחשבה במוחי על תספורת קצרה, אך חששתי.

גיליתי למעצבת השיער שלי על הדילמה שמתחוללת בראשי והיא מיד הסירה לי את כל החששות -

אמרה שהיא בעד ומיד גזרה לי 15 ס"מ.

לא משנה מה, אני סומכת עליה בעיניים עצומות (בכל זאת, אמא שלי).

אז עצמתי עיניי וכשפקחתי אותן וראיתי את זו, שיושבת מולי עם תספורת קצרה ולא יכולתי שלא להתלהב.

(מארק, אני שולחת לך תמונה, כדי שתוכל לזהות אותי.)

שנייה, זה היה לפני חודש, מאז ביקרתי את המספרה שוב פעם וזה מה יצא -

אני מאושרת.

מגניב לי עם שיער קצר, פתאום אני מרוויחה רבע שעה בזמן המקלחת, אין התעסקות מיותרת בסידור השיער.

ואוו, ואיזה כייף יהיה בקיץ, העורף שלי יגיד לי תודה על החשיפה, השעיר גם יודה לי על זה, שאני לא חונקת אותו עם אסיפה הדוקה.


מארק, אם עוד לא הבנת, אהיה יותר ברורה - עכשיו, כשעשיתי שינוי דראסטי, אני ממתינה להזמנה לחתונה.

You Might Also Like

2 коммент.